Kadın olmak zor zanaat a dostlar!

Görsel

Bilen bilir masal dinlemeyi çok severim, hayallere dalarak uyumak gibisi var mı hem. Ama bunun kabus tipi de var ve ben bu şansla tabii ki de ona denk geldim. İşte aylar sonra yazmaya devam etmişken bu kabusu sizle paylaşmadan olmaz..

Klasik hastane – serum maceralarımdan birini yaşarken, yan sedyede müşaade altında tutulan abla ve yakınları sağ olsun nur topu gibi hikayem oldu. Hasta olan abla intihar etmiş ve midesini yıkamışlar. Kayın validesi Remziye teyze, görümcesi Hatice ve Kız kardeşi de başında bekliyordu. Kendileri biraz saldırgan tipler olduğu için “sessiz olur musunuz?” demeyi bırakın “yapılıcak bişey var mı ağam?” moduna girdim. Sevgili hasta başım da uyuduğum düşüncesiyle beni odada tek bıraktığı için kod adım : üç buçuk olarak 4 saat kendileriyle takıldım. Şimdi olay şöyle, bu abla teyzesinin (Remziye teyze) oğlu Cengiz ile evli ve Cengiz’İn de Sema adlı bi sevgilisi var. Adam kılıklı yaratık olan Cengiz de kadının üzerine olan evi satıyor ve Sema’nın üstüne yapıyor. Bizim bu abla daha önce de Sema’nın varlığını bilmesine rağmen ev elden gidince ilaç içmeye karar veriyor. Remziye teyze dehşete düşmüş durumdaydı ve bir kaynanadan beklenmeyen bir hareket yaparak Cengiz’i aradı, bütün hastanenin ses sistemini yeniden organize edecek bir tonda evlatlıktan reddetti ve bilumum küfürler sıralayarak “Sakkııınnn beni arama, bu gızı da aramaa, Remziye Nur’u ( muhtemelen torunu) da aramaa, benim senin gibi oğğluumm yohh artııık!” diye bağırma – haykırma gibi tonlamalarda çemkirdi. Ve gelinine verdiği tavsiyeler çok bombaydı, kendisi de zamanında aldatılmış ve kocası bırakın Türk’ü, Moldovyalı hatun bulmuş. Ölmüş adama “gözün kör olmayaaaa Receeb” dediği an zaten hemşire sakinleştirici isteyip istemediğini sordu. Neyse bunu duyan Remziye teyze de intihara kalkışmış ve akıllı teyzem gidip fare zehiri içmiş. Arkadaş, sen niye içiyosun? “Ona içir diceğimi” sanıyorsanız tabiiki hayır, ama boşan paşalar gibi de nafakanı al, eşek gibi baksın sana. Neyse sonuç olarak, Remziye teyze muhteşem bi fikir ortaya attı, “Hatice sen ben ve Remziye Nur gül gibi geçinir gideriz, o Cengiz sıpası da köpek gibi öder paramızı” dedi. Ama hasta ablanın yüzünü güldüren ve Remziye teyzenin akıl sağlığını sorguladığım olaya geliyorum; “Kızım salak mısın da intihar ediyosun?” buraya kadar herşey normal, mantıklı. Ama devamı da var kiii : “Sana aldığım çamaşır makinasını o karı mı kullansaydı? Onu da evimize götürürüz nihahahah ” Gerçekten böyle güldü. Bütün kadınlar da buna eşlik etti. Azcık gücümü toplayıp koyun – kasap diye çemkirmeme ramak kalmıştı ki “İlahi anne, alın makinayı bak unutmayın” diye destekledi hasta abla. Bişey diyemedim tabi ben de ne diyim?..

Böyle insanlar varken hangi tarafa kızsam bilemedim, aldatan kocayı süründürmek yerine intihar etmek mi? (Allahıım valla büyük konuşmadım bak valla töbe töbe) Evinden, yuvandan ayrılırken makinayı düşünmek mi? ( Valla arkadaşlarımda bile tonlarca eşyam var biri bile gelmedi aklıma, çamaşır makinası bu be, sevdiğin kazak değil, bişey değil, makina ya!) Kendini fare zehiri ile öldürmeye çalışmış bi kaynana ve görümceyle “Şendullar” olarak yaşamına devam etmek mi? Tabii ki içten içe hepsine kızarken kadınlık iç güdümü konuşturarak en çok da Cengiz’e kızdım ben. Be adam, madem gönlün başkasına kayacak ne gerek var teyze kızınla evlenmeye, madem evlendin ve sonra aşık oldun, adam gibi söyle ayrıl ne demek aynı anda iki kişi? Yok madem ayrılmıyo hatun, “ille de sen, ben buna da razıyım” diyor, ne diyelim helal olsun o zaman sana Cengiz!

Neyse, bundan sonra arayı uzatmadan güzel hikayelerle gelicem karşınıza, ama okuyun olur mu? 🙂

Reklamlar

2 thoughts on “Kadın olmak zor zanaat a dostlar!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s